Nákupní košík
  • Váš nákupní košík je prázdný.

Jak nakupovat

Přijímáme platební kartu Western Union / MoneyGram / VISA / Master Card / bankovní převod (Bank T / T). Výchozí měna je americký dolar, můžete také vybrat libovolnou měnu vpravo nahoře na domovské stránce k zaplacení objednávky. Každá otázka, pls kontaktujte nás na newvipshop@hotmail.com. Kontaktujeme nás ihned.

1.Order:

Po úspěšném zadání objednávky bude zákazníkovi zaslán automaticky e-mail s potvrzením objednávky. Abyste byli včas informováni o stavu dodávek zboží, prosím ponechte skutečnou a účinnou e-mailovou adresu.

2. Doba dodání:

Za normálních okolností, pokud si objednáte a zaplatíte ve stejný den, zboží bude odesláno následující den (pokud zaplatíte ráno, zboží bude odesláno odpoledne obecně), pokud je doba přepravy víkend, budeme vyberte si jeden víkendový den podle objemu objednávek. V případě velkých svátků budeme odpovídajícím zpožděním. Za normálních okolností budou malé množství balíků trvat 7-10 dní, než se dostanou do často dopravovaných zemí - Spojených států, Velké Británie, Německa, Francie; Kanada, Austrálie, Rusko obvykle potřebují 10-15 dní; vzdálené země potřebují 15-25 dní. A pokud skupina umístí velké objednávky, dodací lhůta se na základě výše uvedeného zvýší o 10-15 dní.

- Doba dodání (včetně dne objednávky)
- Spojené státy, Spojené království, Německo, Francie (7-10 dnů)
- Kanada, Austrálie, Nový Zéland, Rusko (10-15 dní)
- Vypusťte země, bez dopravy (15-25 dní), kontaktujte prosím náš zákaznický servis s podrobnými informacemi o nákladech na přepravu.

3.Výroba zboží:

Když zaměstnanci kurýra doručují objednané zboží do rukou, pečlivě zkontrolujte, zda je balení objednaného zboží kompletní, a zda je těsnicí páska uvolněna.

4.Zásada návratu

- Než se budete těšit na snadnou výměnu a návratnost, musíte nás kontaktovat, pokud chcete odeslat zásilky zpět. Všechny položky, které nám byly zaslány, musí být v původním stavu, tj. Neopracované, nezamrzlé, se všemi přiloženými značkami.
--Při ukládání objednávky podle obrázků, které nabízíme, potvrďte barvu, velikost a styl. Po obdržení našich produktů, pokud nejste spokojeni s barvou nebo velikostí, ale ne s kvalitními problémy, je k dispozici výměna nebo částečná refundace kupní částky. Veškeré náklady (náklady na dopravu dodavatele a náklady na vrácení kupujícího) spojené s návratností zaplatí zákazník.
- Pokud jde o problémy s kvalitou nebo o chybnou verzi, pořiďte si fotografie a pošlete je nám. Pokud máme problémy s kvalitou, neseme plnou odpovědnost.
- Pokud chcete vyměnit položky za jiný styl nebo požádat o vrácení peněz, informujte nás o čísle sledování po odeslání zásilek. Jakmile obdržíme váš balíček, předáme zboží, které jste změnili nebo refundovali platbu, všechny náklady (náklady na dopravu dodavatele a náklady na vracení kupujícího) spojené s návratností budou hrazeny zákazníkem.
--Pokud máte nějaké dotazy ohledně vrácení produktů, kontaktujte nás!

5.Ne vrátit nebo vyměnit za těchto situací:

1) Nepřijímáme položky, které mají jakýkoliv problém s kvalitou, který je způsoben subjektivním vědomím vadného zboží.
2) Nepřijímáme výnosy žádné položky, které byly třetí stranou použity, poškozeny, vyraženy nebo pozměněny.
3) Nepřijímáme položky, které jsou neoprávněné, nesprávně zabalené nebo nesprávně pojištěné.
Oceňujeme vaše chápání.

6.Friendly Notice

Pokud neobdržíte číslo sledování do 3 dnů po zadání objednávky, naše e-maily mohou být považovány za spam ve vašem e-mailovém serveru. V takovém případě nás prosím kontaktujte.
zpět